child giraffe


sitter och väntar på alx, hon duschar, sen ska hon sminka sig. för att göra väntan kortare eller det går kanske inte, men roligare då? tänkte jag ta en bärs. men mina var ljumna och det uppskattar inte öltarmen så mycket. började rota runt lite i kylen och hittade denna.



den smakar skit, men det är kall skit och det är bättre än ljumen öl. men jag började undra hur de som hittade på att göra girafföl tänkte när de kör dem i 33cl burkar. vanliga halv liters hade funkat lite bättre, men det bästa hade ju vart sådan där 1 liters flaskor de har utomlands.
se på fan, nu har hon behagat stiga ur duschen. då börjar nedräkningen 30min, klick.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0