hm check


idag kom bonusarna från hm. alx fick 100:- i bonus, jag fick 150:-. hon gick i taket. det lät ungefär så här..

- vafan, du handlar ju aldrig på hm!!

- nej, det är det ju bara studenter och tattare som gör!! (om man skall märka ord och det skall man, så handlar ju inte tattarna. så snattar eller snor skulle stämma bättre överens med verkligheten).

- jag skall ha pengarna!!

- ja ta dem, jag är varken student eller tattare.

det stod att jag handlat för över elvatusen i år. elva kronor är nog närmare sanningen. men det är ju bättre att någon handlar med mitt hm kort än med mitt amex platina. ja jag ljög om det sista, men man kan väl få drömma?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0