NEW WR


jag fick gåshud för tio minuter sedan. inte för att det var för kallt i rummet, det var bolts fel. men även gay var med på ett hörn. 9,58. säger det dig något? det ger mig gåshud. men du satt nog och bloggade då?



jag som trodde att det enda de gjorde på jamaica var att sitta stenade och lyssna på reagge. bolt kanske var den lite mobbade killen som alltid fick springa och hämta nytt röka när det gamla gått upp i rök?

men det är ju klart att karln springer fort, har man en gay bakom baken så får man nog eld i den, inte sant? om man inte gillar sådant då förstås, men det gör tydligen inte usain bolt.

men den största frågan är ju hur man kan komma från usa och heta gay i efternamn, tvåan heter alltså tyson gay. man vet ju några svenskar som heter dick och så vidare, men de bor ju i sverige, jag känner inte till någon som heter vare sig kuk eller bög i sverige.





Kommentarer
Postat av: kraftkarlen

Hörru! Inte så konstigt att han kan kuta så jävla fort! Det sitter ju i sen han blev jagad av tigrar & hyenor när han va & hämtade vatten.......

2009-08-20 @ 13:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0