swedish mob


jag har nyss läst ut svensk maffia, det var en intressant bok. man kanske har tappat lite respekt för vissa organisationer, men det törs jag nog inte skriva om. då lägger de nog en bilbomb i min bil, sen att jag inte har en bil är ju en annan femma. då kanske de lägger en bomb i min brevlåda, men den är ju längst nere i trappen. då riskera de ju livet på hon den gamla tanten med rulator och så grymma kan de väl inte vara? men vi har ju en zigenare i trappen också..
det var en snubbe i boken som skulle sätta en handgranat i en bil, men den sprängdes för tidigt. ungefär som en premature ejaculation, fast i stället för att skämmas inför sin tjej/kille. fick han skämmas inför sitt gäng. hade han bara lyssnat på sin mor att man inte skall leka med smällare, då hade han fortfarande kunnat leka med smällare.

i kapitlet om hells angels var det en snubbe som hoppat av hells angels, men han vågar inte gå ut med sitt namn i boken. han är rädd för repressalier. det är ju smart av han, vad som inte var riktigt lika smart är; det finns inte jätte många hells angels avdelningar i sverige, typ en i stockholm, malmö och några till ställen. det är ändå färre personer som har hoppat av någon avdelning.

så här säger han om varför han valde att gå med i hells angels "det var en önskan att tillhöra någonting större än en själv. plus att de flesta människorna i klubben var goa gubbar."

hmm, på hur många ställen i sverige säger man goa gubbar? kan han ha vart med i göteborgsavdelningen? jag vet inte, jag är inte raketforskare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0