bea


inga-lills chihuahua puma käkade upp alx bearnaisesås, sen gick hon in på alx rum och började gå lös på hennes godispåse.
jag har precis gått upp ur ett varmt och blött bad, sätter mig i soffan för att avnjuta ännu ett klassiskt avsnitt av simpsons. alx kommer och gör mig sällskap, hon har lämnat halva sin bakfyllepizza som hon köpte för ett par timmar sedan. hon skall till att börja äta när hon gör den fasansfulla upptäckten, bearnaisesåsen är slut. jag får mig en avhyvling jag sent skall glömma, men kan inte låta bli att gapskratta för jag vet ju att jag är oskyldig. men att skylla på en hund funkade inte i skolan när lilla fido ätit upp mitt skolaarbete som skulle gett mig ännu ett mvg, så jag orkade inte skylla ifrån mig på lilla söta puma. sanningen kom fram till slut, men även en mindre trevlig sanning kom fram när puma gjorde en sprutspya över hela soffan. puma har bulimi. och en ny dödsfiende. alla borde veta att man inte tar alxs beasås, alx sitter och morrar åt puma och visar framtänderna. puma morrar tillbaka. jag återkommer om vinnaren i morrtävlingen en annan dag.



jag och mina tre håriga vänner som umgås, och vi får inte glömma the gun. det är så jag kallar min arm, the gun. det är inget konstigt med det.



de må se livrädda ut, men de gillar det.

 nu var det slut på nawigheterna för idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0