GRATTIS!!!


grattis hjärtat på din bemärkelsedag. nu har du tyvärr blivit för gammal för mig så jag måste dumpa dig, tråkigt att det blev över bloggen. hade kanske vart mer personligt med ett sms?
du läsar nog detta på tåget hem, hade jag vart lite snabbare att höra av mig hade du sluppit åka, men "life´s a bitch" är ett uttryck som jag hatar men använder ändå.
har packat dina grejer i högar utanför lägenheten, tänkte lägga dem i kartonger först, men det tog för lång tid och i samma veva märkte jag att det gick snabbare att kasta dem från balkongen. de har varken regnat eller snöat mycket så grejerna skall vara i ganska gott skick. har förövrigt fixat ett par hells angels gubbar som står utanför dörren, så du behöver inte vara orolig att dina gäster kommer och ger mig dina presenter.

men grattis, god jul och gott nytt år, hörs ej.

 

hittade denna bild som troligtvis visar din sinnesstämning just i detta ögonblick. ironiskt nog är bilden från ditt kalas förra året, kul va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0