papa don´t preach




här kan vi snacka om att svika sin far. stackars bin laden! allah vad han måste skämmas inför sina närmaste vänner. tänk när de sitter och skryter om hur många deras söner dödat.

mohamed - haha, jag var så stolt när jag fick reda på att min son lyckades spränga sig själv och 14 andra. det var till och med några barn med bland dödsoffren.

mohammed - bara 14? min son sprängde sig själv och 20 andra. det var faktiskt en gravid kvinna som strök med. hur går det för din son då chefen/bin laden?

bin laden - (muttrandes) håll käften er jävla bergsgetter!!

han lovade sin son säkert, inte 40 oskulder som alla "vanliga" självmordsbombare, utan 50 stycken! men det sket ju sonen i. sicken slyngel. lite stryk skulle han ha. lite vanlig svensk barnaga skulle fått denna grabb att lyssna på sin far. skriva böcker, vad är det för tjafs? när man i stället kunnat sprängt sig själv och sedan legat och myst med massa oskulder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0