största förloraren


jag tittade på finalen av biggest loser och det är ju jätte häftigt med folk som gått ner halva sin kroppsvikt på några månader. vad som inte är lika häftigt är när tjejerna envisas att ha klänningar utan ärmar, men de skall ända studsa runt som värsta tom cruise i en oprah soffa. jag blir ju orolig att de skall flyga iväg med all fladderhud de har kvar på överarmarna.

men det som är mest förvånande är hur de kan ha så himla fina tänder, de ser ju ut som de gör reklam för colgate allihopa. man kan ju anta att de är en del godis, kaffe och läsk som spenderat ganska mycket tid i deltagarnas munnar. eller kan de vara så att deras tänder ruttnat och att de har proteser? jag tycker jag känner hur det fräter på tänderna varje gång jag dricker cola. därför dricker  jag det enbart för att förgylla alkohol.

sedan tycker jag att detta program visar att alla kan gå ner i vikt, det finns inte några ursäkter. vissa kanske har svårare för att få resultat, men det går att få det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0