ray ban twins


haha, såg två rain man tvillingar, de kommer ihåg allt de har ätit, vilket väder det har varit, varenda dag sedan de var jättesmå,  alla artister och låtar som de någonsin har lyssnat på. efter att jag har sett dem på film så misstänker jag att de minns alla gånger de har haft sex också (på/med egen hand räknas inte).



hur många gånger tror ni?

fotnot: rain man rimmar på ray ban och ray ban är ett känt glasögonmärke, som ni ser på bilderna så har tvillingarna stora glasögon, det är liksom det första man ser på dem. ett par riktigt feta brillor och enorma flaskbottnar till glas. jag tyckte det var lite småkul att köra den överskriften så man associerar till deras enorma glasögon. men alx trodde att ni är för dumma för att fatta? är det så? är ni så dumma? eller var det bara tråkigt?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag gissar på.. uhm, 2?! eller tog jag i för mycket nu? kanske utav självaste dustin hoffman? ;)

2009-07-15 @ 21:19:37
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, KANSKE INGEN!!!

2009-07-15 @ 21:33:57
Postat av: Robban

blogg fitte..? nu e jag besviken, så j-a ´07! :-P

2009-07-16 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0