deffning delux


ner 2 kg på en vecka, uppladdingen (nerladdningen?) inför sunny beach har börjat och den har börjat bra. bara att hoppas att det är fett och inte muskler som har försvunnit. har kört typ ett pass styrke, lite rodd, mage och sen gått och mött alx när hon slutat jobbet i en vecka nu. sen har jag skärt ner på matransonen till hälften. till och med alexandras chef tyckte att det var för lite i matlådan som jag hade gjort. plus att jag jobbar också, det är ett mindre mirakel att jag orkar leva. men har man ett mål som nu, så är det fan inga problem, man känner sig bara peppad att fortsätta. speciellt nu när man börjar se lite resultat.

tittade på lite gamla bilder och såg att man blivit lite lös i hullet, mamma sa det också (snäll mamma va? ärlig då?) det visade sig att det var alx som smygfettat ner maten, för att förtjocka mig, hon tycker jag blir så odräglig när jag är fittad. jag tycker det  mest är skoj, för jag vet att hon tänker och stör sig lite på det, så då gör man det lite extra som att typ flexa lite i skyltfönster eller lyfta matkassen och spänna sig lite (jaja mycket då).

men nu är det en vecka kvar så då hinner jag med att losa 1 kg till, då kommer jag i finbikinin. men skulle jag hinna 2-3 kg då vette fan om man inte vågar sola topless till och med. det är bara att hålla korkgluggarna öppna, så får ni se på resdagboken senare.



ett år sen, så ung så orörd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0