fitte for fight

nu håller jag på att bli galen. inte för att jag brukar bry mig så där jätte mycket om vad man "borde" äta, men det ligger ju där i bakhuvudet i alla fall.

nu är de senaste rönen kort och gott, ät mindre protein så lever man längre.
det har testas på möss och möss är som människor, tro du mig inte kan du se filmen möss och människor från 1992.
men vänta lite nu, skrev han just att man ska äta mindre protein? alla säger ju ät mindre fett och ät mindre kolhydrater men fan ingen säger ät mindre protein.

alla tjejer skriker i kör, -TA INTE BORT VÅRA CHIPSSSS!!!! (kolhydrater) OCH INTE VÅR DIPPPPP!!!! (fett)
men fitte skriker -TA INTE BORT MIN PROTEINSHAKEEE!!! (protein).

blir ju ingen ide att träna om man inte får bygga upp musklerna, det är ju lite där proteinet kommer in.
kul liv liksom, spatsera runt som en tanig sill hela dagarna, det finns ingenting att göra heller pga ingen träning. inte nog med allt detta, som grädde på moset så kommer man ju leva längre också, åååhhhhh vad tråkigt!!!!
men det var ju glädjande för alla tjejer som nu med gott samvete får äta fett och socker tills de spyr (japp hans citerar KENT också, den fullkomlige killen).






Kommentarer
Postat av: moa

Det är ljug. Jag kommer då fan dricka mina proteinshaker även om jag ska behöva dö några år i förtid. Då kanske man i alla fall är snygg när man dör?

2009-06-05 @ 11:00:10
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0