styvisar


alla vet att när tjejer är kåta, så får de styva bröstvårtor. varje gång jag ser alx med styvisar måste jag helt sonika fråga

    -är du kåt nu igen? du är omättlig!!

nu när vi satt i soffan fick jag igen. helt spontant kom ett

alx  -är du kåt?

jag -men vi pippade ju nyss?

 alx -är du kåt?

och nu nyper hon mig bröstvårtan. ett litet ljus börjar sakta men säkert gå upp för mig. she´s getting back at me.

men då var jag tvungen att förklara att det där tricket bara fungerar på tjejer. det är därför det inte är riktigt lika legalt för det kvinnligakönet att gå utan topp, som det är för oss män. för då skulle alla killar veta när tjejerna är kåta och då är det ju ingen match. livet ska var en bitch.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

KÅTUNGE, HOPPA IN I DUSCHEN NU SÅ SKA JAG BITA DIG I BRÖSTVÅRTORNA TILLD DU BLÖDER!

2009-06-22 @ 22:37:14
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0