Sv; frrrågestund!

1. Hur länge var du å fitte ihop innan ni flyttade ihop?
förstår inte riktigt frågan? det är ju jag som är fitte. men på ett sätt så har "vi" ju alltid bott ihop.
2. Hur länge höll ni på att vela innan ni väl vart ihop?
sperman och ägget? typ 25 år sedan isf
3. Hur många skor var det du hade nu igen?
OJ! öhm? 20par? köpte faktiskt ett par gorgeous gummistövlar idag, endast 10 av 10 på gay-skalan!! (bild kommer)
4. Och vilken skostrl, var det 37?
nja, snarare 42-43 vill jag ha det till, men troligare 41.
5. Berätta om ett nytt band som är bra!
trivium! inte toknya, men svårlyssnat och obefintliga texter. trivium rain
6. Hur är det att vara låtsasmamma?
vet inte? är du sugen på att bli det eller?
7. Vilken är din favoritfilm?
såg det sjunde inseglet igår, den är sjukt skön.
8. Vilken är din favoritfärg?
svart är väl ingen färg, men jag måste säga svart, svart eller blått.
9. Premunerar du på avestatidningen?
nej, men tjyvläser om tillfälle ges
10. Hur mkt lägger du ner på solning i månaden?
ca tvåhundra per år. resten snålsolar jag på tanten min.  utläggning om solning 1. utläggning om solning 2.

- när ska du o fitte skaffa barn?
vet inte om det är fysiskt möjlig för en person att skaffa barn med sig själv. antar att den som ställer frågan tycker att jag är en självgod person. du har helt rätt!! om det skulle vara möjligt så skulle jag nog göra det illare än kvickt.

-Favoritgodis?
saltlakrits och choklad.
-Snyggaste kroppsdelen på dig, som du är mest nöjd med?
oj, vart ska jag börja? vi tar axlarna eller min mage anno beach 2008
-Vad har du komplex för?
min gigantiska röv
-Din största fobi?
spindlar

vilka bloggar följer du? Dagligen.
alla bloggar vars författare följer min ;) och det är ganska många, funderar på att säga upp mig från jobbet för att hinna med att läsa alla bloggar.

- Hur sminkar du dig, vilka produkter och i vilken ordning?
jag försöker köra den naturella locken som skulle vara inne i år, i så stor utsträckning som möjligt. men annars om jag säger så här, jag börjar sex men går upp kvart i sex. do you get my drift?
- Hur tar du hand om ditt suuuperfina hår?
keps/mössa (tycker ni är lite elaka med era frågor)
- Funderar du och fitte på att flytta härifrån, eller kommer ni stanna här för hugos skull?
jag och fitte, fight club grabbarna. får man ändra bästa filmen till fight club? inge svar? du är ohyfsad du! går det att lösa på nått sätt så sitter vi inte fast här.

hur mycket väger du?
oäten på jobbet med jobbar kläder 80 pannor, äten 83. kan ju tillägga att jag vägde ungefär 70 innan jag träffade alx. det är lite feeder-varning över henne.

hur ser din drömframtid ut ? Vart tänker du dig att du är om tio år och hur ser ditt liv ut då ?
Trivs du att bo i Avesta? Eller skulle du vilja bo någon annanstans? Vart isf? :D
rik med alx och hugo och några till knåddar. på någon fin strand och glassigt. jag otrivs inte i avesta. skulle kunna bo någon annastans. tjugo meter från stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0