ferrari

HAHA, carro ringer från shell och frågar vad man ska ha för olja i en ferrari.

alexandra säger:
 -ta den dyraste helsyntetoljan.

men i bakgrunden säger han med ferrarin:
 -ska jag ta den här tvåtakts gocartsoljan.

haha hur smart får man vara? man har en bil för en miljon, åker in på en mack och ska köpa olja, men vet inte vilken olja man ska ha! prova att kolla i instruktionsboken kanske?

hade jag en bil för en miljon skulle jag vara ganska angelägen om att få rätt olja, så inte motorn skär. nej men gå in på en mack och fråga en fjunig 18 åring om vilken olja den personen tror passar till din miljonbil. bra där, huvudet på spiken.

slutsats: somliga har för mycket pengar och jag är tyvärr inte somliga.

Kommentarer
Postat av: carrohauta

EHRM , URSÄKTA MEN FJUNIG 18-ÅRING!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-30 @ 11:50:44
URL: http://carrohauta.blogg.se/
Postat av: fitte

hur gammal är du då?

2009-05-30 @ 12:00:01
URL: http://fitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0