en liten notis


gud vad duktig jag har vart på att skriva blogg, not!

jag har jobbat, slitit och lyssnat på roliga gubbar. vi satt och talade om namn och någon säger gary glitter

någon - gary glitter

fitte - är inte han peddo?

gubbe - ja, han är väl för härlig!

två dagar innan hade han suttit och berättat att han snart skulle han få pension, då skulle han sitta i parken och titta på små pojkar. vet inte riktigt om han menade det på det sättet, men det blev ju lite lustigt.




hann med att gå på bio också, vi tittade på flickan som lekte med elden och den var bra. måste ju tyvär erkänna att jag läst alla tre böckerna av stieg larsson. men det var inte med flit. hade lång tråkigt på jobbet förut och den första boken var allt jag hade tillgång till. böckerna var bra, men fan vad mainstream alltså.




var hem till avesta i fredags, allt var som vanligt. men det var grymt skönt att kunna träna! får panik om jag inte kan träna minst fyra gånger i veckan. för att inte förstöra träningen gick jag på star med endast ett par 2,8:or innanför västen. fan vilken självplågare man kan vara ibland.



åkte till stockholm igen på söndagen, på tåget satt de största töntarna jag någonsin sett. den ena hade sin flickvän med sig som pluggade till läkare i uppsala. hon satt och besserwissade sig och killarna försökte impa på henne med ett otroligt korrekt språk. jag satt och läste om slash, men kom på mig själv sittandes och tjyvlyssna på dessa puckon.
jag vet inte hur många sidor jag fick läsa om bara för att jag tappade fokus från läsningen.
men det bästa kom när den otroligt motbjudande tjejen gick av i uppsala. den tjejlösa killen satt och komponerade ett sms och den andra säger att du får inte fylla hela smset med text för då kan tjejen tro att du anstränger dig för mycket och tränger dig på. det är bättre om du lämnar några rader så det inte ser ut som du har formulerat om dig för att få ett perfekt sms. för lämnar du lite så verkar du bara intresserad. han som skrev smset köpte det med hull och hår och berättade hur duktig han var på att ragga och att de borde skriva en bok om kärlek och raggning (det finns ju inga sådana redan *host*thegame*host*).



så här såg den tjejlösa smsandes blivande författar tönten ut. fast större.



den andra dejting/sexexperten såg ut som den galna proffessorn i nått av disneys barnprogram.

skulle ni köpa en bok om hur man raggar av dessa personer?



idag har jag vart på arbetsintervju och det gick bra. sen har jag fikat och shoppat med alx. det gick också bra. vi skulle ha sett 2012 på bio, men vi kunde inte slita oss från alla puckon och idioter på 5:ans ullared. fan vilka puckon och framförallt idioter det finns.




alla som orkade läsa igenom kanske världens längsta blogg, är med i utlottningen av ett fint och väldigt exklusivt pris. peace.


Kommentarer
Postat av: Tesan

Tänk för att jag orkade det! Vad vinner jag? En iPhone hoppas jag, eller en flygbiljett till NY.



HÖ-HÖ.

2009-11-24 @ 14:30:36
URL: http://ninjamjao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0