sb<3gc


hörde susan boyle för första gången nyss på en tv reklam. inte så bra som alla säger, men hon låter ju inte som hon ser ut. det är bra. det är som kaffe ungefär, om kaffe hade smakat som det luktar hade det vart den ultimata drycken, men nu är det ju inte så.
jag hade en liten plan att gå genom livet utan att få höra susan. men den gick ju i kras nu. det måste sörjas, hörde jag jd? tur att man har bra hörsel!

jag har en hemlighet som jag hörde från säkra källor, lova att inte berätta. susan har inte kysst en karl under sitt 48 åriga liv. jag höll på att ramla av stolen när jag hörde det. men nu när hon har blivit kändis har hon börjat dejta george clooney. det är sant, jag lovar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0