stockholm i mitt hjärta


gårdagen var trevlig. började med att dricka bärs och jack, kolla tv, blogga och snacka skit med inga-lill under tiden hon skötte sin gård. förfesten fortsatte på  bussen till ballbreaker gärdet för att möta upp alx som jobbade. hann med några rundor fyllebowling som börjar bli lite av en specialitet. när alx jobbat klart tog vi bussen till lemon bar, alx fick i sig sina första bärs och jag hade hunnit vara full i nio timmar. kommer dit och träffar alxs arbetskamrater som börjar med att bjuda på shots. tror vi var där i typ 40 minuter innan vi var tvungan att "buda" hem en av hennes kompisar med taxi. vi tog en annan taxi och åkte till mc donken, alx har sagt att hon inte skall äta där mer. så jag satt och väntade i taxin och hon sprang in och handlade. jag rörde inte maten utan vaknade med en hel big mac brevid mig. funderade imorse på att käka den, men sket i det. sen drog vi och tittade på lägenhet. hade inte hunnit käka något så jag var tvungen att ha utkörning av en kebabtallrik till alxs jobb. sen hem och bada och läsa om slash och bli sugen på jd cola. det var väl behövlig för jag var sjukt sliten från gårdagen. men nu börjar det ordna upp sig, känns lite tragiskt att sitta här själv, så nu skall jag gå och hämta puma och supa henne under bordet. sen möta upp alx på jobbet och dra till erotikmässan i alvik för att titta på karlar som strippar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0