original and best


vilket jävla ställe man hamnat på, fullt med alla dessa orginal som alla arbetsplatser verkar ha. en gubbe drog en historia som jag misstänker inte helt överensstämmer med verkligheten.

"jag var på sjukhuset och träffade en gubbe som hette john klar, då sa jag till han att jag tänkte på klar whiskey när jag hörde hans namn. så jag gick och köpte en stor bukettblommor och hans mungipor åkte upp till tinningen. han var 95 år gammal. sen träffade jag hans dotter i hissen, hon jobbade på sjukhuset. mellan våning tre och fyra stannade hon hissen och hånglade upp mig."

det sitter gubben och berättar på fullaste allvar. sitter en kille mellan mig och gubbe som bara spelar med och säger typ oj, sicken kvinnokarl du är. jag skrattar så jag gråter.

en annan kille berättar konstiga saker han ätit. det var allt ifrån grisansikte till ko-pungkulor. då sa jag att det har du nog inte ätit.

när man umgås med sådana personer far tankarna iväg, idag började jag fundera på om det finns en lisa i lappland som är lapplisa? men det värsta är att man saknar alx så himla mycket hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0