sign me up!!


såg denna trevliga donna på xcarmens blogg.

 


"vill ni vara med i min arme? den heter som jag själv har kommit på, det förnäma namnet.."

oj!

wow!

tur att jag satt ner när jag hörde det förnäma namnet.

annars hade jag trillat och slagit i mitt lilla huvud!

hon måste ha legat sömnlös i flera nätter och tänkt så det knackat. när det tills slut bara kom upp i skallen på henne, reste hon sig ur sängen och vrålade HEEERUEKA!! så hennes svarta katt med en satanist stjärna in rakad på huvudet och hennes alkoholiserade sjubarnsmorsa vaknade!

henne kommer vi läsa och se mycket av. raketforskare nästa? jag tänker annars arbeteten inom områden som kräver en extra hög intelligens som läkare eller så kommer hon nog få nobelpriset inom vilket av de fem områdena som helst, men troligast i litteratur eller fredsarbete!!

"..blogg ska DDÖÖÖ-armen!!! kom och var med i min arme"

du kan ju inte hålla på att ragga assassins på bloggen. till din blogg ska dö-arme. eller skall jag kalla det din självmords-arme? en arme av kamikazebloggare? att offra sitt eget liv funkar ju kanske bättre om du har anhängare av islam, och de som utför självmordsattacken tror att de kommer få 72 stycken oskulder när de kommer till paradiset efter sin död. men jag tror inte några femtonåringar kommer ta livet av sina bloggkamrater eller sig själva, bara för att du vill att bloggandet skall dö en "sweet painful death". men jag har haft fel förr..


"och vi ska slita dem i stycken, en för en"

jag tänker upplägget lite så här. hon får ihop cirka 20 lönmördandesbloggare. de kommer åka från dörr till dörr i svearike och

- hej, är du bloggare?
- ja
SLIT, SLIT

så, en bloggare mindre!

vidare till nästa dörr

- hej, är du bloggare?
- ja
SLIT, SLIT

så, en bloggare mindre

tills alla bloggare är utrotade, utom blogglönmördarna och mastermindtjejen som ligger bakom hela kuppen mot blogg-världen.

då låser hon in de 20 lönmördarbloggarna i en bur med diverse farliga tillhyggen. och där får de fightas till bara en överlevt. den skjuter hon och sedan sprayar hon väggen med sin egen hjärnsubstans.

SLUTET GOTT, ALLTING GOTT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0