triss i p


igår blev det triss i premiärer. shortspremiär, mjukglasspremiär och sist men verkligen inte minst har vi grillpremiären! det var solnedgång, folkis och grillat. tror inte att livet blir så mycket bättre än så.

 

 

detta var en av de mjukaste glassarna jag någonsin förtärt, mjukt var ordet!

 

 

vi stötte på sandrojja och hennes söta munk, munken lackade fett mycket när mamma sandra käkade upp den sista glassen. jag förstår munken fullt ut!

 

 

dem kallar mig grillmästarn. så skall min nya bok heta.

 

eller mat i kvadrat kanske den får heta. men den skall inte handla om mat, utan om kvadrater och min stora fascination angående dem. mat:et är bara för att det skall rimma. jag gillar rim också.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0