natten i några meningar


det är fredagnatt, eller lördagmorgon. här kommer ett litet kortare referat om natten.

jag däckar vid 22 snåret, det är en kombination av förmiddagsjobb och matkoma. fläskfilé, beasås, kräftor, äppelpaj, kexchoklad, inge kinder milk slice, två folköl och en halva gösser. sen var det bara, tack och godnatt.

02:00-03:30 lyssnar på min bleka granne och hans otrogna högljudda gapiga tjej, som skriker ikapp inatten. alx tröttnar ur, klär på sig och skall traska över. jag känner att detta kan bli episkt och slänger på mig några paltor och hakar på. ringer på, dem verkar tro att om dem är tysta nu så kommer vi glömma bort dem, men efter mycket övervägande vågar den bleka öppna. när han börjar prata inser jag att han inte kommer minns vårat lilla nattliga möte imorgon. han pudlar loss och jag kan inte vara arg då. det kan alx som öser på, you go girl!!

04:10-04:50 skjutsar min kära alx till tåget. åker sedan hem till ensamheten. det är nästan så jag önskar att dem skall börja bråka igen. då kan jag blunda och låtsas att jag inte är ensam.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

min underbara älskade. för det första, jag älskar dig! helt galet, sjukt mycket. för det andra, det heter varken "fläsfilé" eller "lossas". som tur var så var det inte för din rättstavning jag blev kär i dig. (det stavas LÅTSAS)



PUSSPUSSPUSS

2010-08-22 @ 23:23:02
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0