rest in piss


jag är sjuk, febrig och döende. det började imorse med träningsvärk, trodde jag. igår gymmade jag, bänkpress stod på schemat. jag lassade på hundra (100) kg. det har inget med historien att göra, jag ville bara skriva att jag tränade med 100kg i bänkpress. åter till historien, jag vaknade med vad jag trodde var träningsvärk. det var fel. jag har mördande febersmärtor. släng lite huvudvärk på det, så är jag nöjd.

alla minns den gamla tråkiga reklamen, "ni tjejer snackar om att föda barn". läst om kina killen som är på smällen http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/tema/article7533573.ab. och jag säger bara, tänk er en kille som är på tjocken OCH förkyld!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0