all alone in a coffin


jag satt här vid datorn och mådde lite så där allmänt dåligt. det var innan jag såg buried. nu är jag spyfärdig.

den handlar kort och gott om snyggingen ryan reynolds, begravd i en kista i marken i irak. han har en mobil och en tändare.vad mer behöver man ha liksom? luft kanske ryan, därför har man inte har tändaren tänd hela tiden! eld äter syre till frukost, middag och kvällsmat!

men jag förstår. har man pröjsat massa pengar för en snygg skådis, då måste han ju synas och där hjälper ju elden till. annars hade man ju kunnat tagit vilken fuling som helst med bra röst. det kanske hade vart trovärdigare och billigare. men filmen var nog ganska billig ändå, en träkista och en filmkamera.
men filmen var bra.

jag tänker inte avslöja slutet, men som skrivet. jag vill spy.

tänk er han i en kista..

 

här är nåt till alla flickor. fitte.blogg.se är snäll han.

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0