sås i ögat


ryktet går om att det var bättre förr. jag vet att så ej var fallet. visst det var lättare att fixa julklappar, det fanns inte så många alternativ. gran- eller tallkottar.

tore berättade, han hade fått vita tjejskridskor när han var liten, de riktiga var slut. det är sånt som gör att psykologerna kan casha in.

over hade ett par gamla skridskor som hans mor målade om så de skulle se ut som nya. de hade två skenor på varje skridsko också, inte lätt att åka. sen hade han en felvinklad klubba. med den råkade han skjuta sin syster på ögonbrynet.

så här var det förr. man tog inte saker så allvarligt.


OBS: bruksarhumor!

jag nös. 

tore - aj, rätt i ögat.

fitte - ja jag siktade bra, så brukar jag göra på tjejerna också. sikta på ögat. men det är inte alltid man träffar.
titta bara på ove, ha missade ju sin syrras öga.



Kommentarer
Postat av: Hugoselina

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2011-03-17 @ 10:47:37
URL: http://hugoselina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0