boel pettersson


boel pettersson har börjat mailbomba mig, det är allt i från små anekdoter, till vart mötena skall hållas. men även några pdf:er angående växtskydd och övervintring.


"Hej

Jag hoppas att ni alla kom hem lyckligt och väl i fredags. Jag och Erik hamnade på ett plan i Ängelholm som inte lyckades stänga dörren, med en försening som följd och därefter personbästa genom terminal 4 på Arlanda för att hinna med anslutningsflyget, jag hann, men inte väskan. Jag hoppas att Erik hann med sitt tåg, så att inte resten av födelsedagen fick tillbringas på Arlanda.

Skickar över material från VUB växtskydd och övervintring, stora filer, så det blir 2 mail. Hör av er om något är oklart.

Jag jobbar vidare med era synpunkter på maten och boendet och hoppas att i början av nästa vecka kunna ge besked om vecka 8.

Vi hörs

//Boel"

 


"Hej

Jag har sammanställt era synpunkter på boende och mat under VUB:en och kommer att skicka detta till Ljungbyhed. Har även pratat med Anders Hammarlund på Östra Ljungby Naturbruksgymnasium (som håller till på Ljungbyhed) och Håkan Stålbro (chef SGF klubb och anläggning) om problemen, vilket resulterar i två möten denna vecka. Anders och Håkan kommer att träffa Lars som är chef på Ljungbyhed i morgon (torsdag) respektive fredag och diskutera problemen som ni (och som Ö. Ljungby Naturbruksgymnasium) upplevt.

Detta är en början och jag hoppas jag kan återkomma med mer information i nästa vecka.

Hälsningar

Boel"

 

frågan är, vem är denna boel som är så intresserad växtskydd och övervintring? svaret vet jag inte än, men jag är väldigt spänd på att få ta reda på det. tills dess boel, får jag läsa och tacka för dina långa och givande mail angående växtskydd och övervintring.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0