dr. jekyll och mr. fitte


jag hatar fingubbarna i detta hus, de har slängt min cykel i en snödriva bara för att den stod i vägen när de skulle skotta lite snö. HADE NI FIXAT CYKELSTÄLLET SÅ HADE JAG STÄLLT DEN DÄR!!!!! jag hatar bittra fingubbar, gå och sätter er i bastun med lite koskenkorva och med er kära kniv. eller än bättre stoppa upp kniven där mumintrollet aldrig har varit!

jag hatar a-kassan, de kan inte bara nöja sig med att jag fixat jobb, nej då! då skall man skicka in massa papper på det, sen skall man skicka papper när man slutar jobba och man skall skicka papper när man går och skiter!!

jag hatar sj, i alla fall om det är sant som ryktena går, att de skall ställa in alla tågen i helgen. om de styr så jag inte får träffa världens bästa pussgurka (alx) och göra några kärleksbebisar eller att lill´siss och jag inte kommer till v-ås, då blir jag fan galen!!

idag är det torsdag, det betyder att det är sista arbetsdagen för denna vecka. jag älskar att jobba in fredagar. fan va glad jag är!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0