multitasking


tjejer skryter alltid över sin överlägsna simultanförmåga. de är även snabba på att klanka ner på oss killar för att vi bara kan göra en sak samtidigt.

 

för att bevisa att så inte är fallet (eller så är jag tjej), kommer några exempel på grejer jag kan göra samtidigt.

 

kissa och borsta tänderna

skita och sortera tvätt

duscha och dricka öl

 

det är lite konstigt att jag bara kan göra två saker samtidigt inne på toan, men jag måste ju börja någonstans. man blir ju inte hjärnkirurg över en natt liksom.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA! du letade bara efter en anledning att få lägga ut den där bilden babe ;)

2010-02-12 @ 14:29:36
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: fitte

precis, jag är aldrig så snygg som när jag bakfylleskiter!!

2010-02-12 @ 14:59:02
URL: http://fitte.blogg.se/
Postat av: Peter

I approve! :D

2011-02-20 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0