bitch slap




a belief in a supernatural source of evil is not necessary;
men alone are quite capable of every wickedness...

joseph conrad - 1911


med denna text börjar filmen. sexistisk som jag är kunde jag inte låta bli att se en film som heter bitch slap. sen när jag läste den texten kunde jag bara tänka på att det måste vara en lesbisk eller tokfeminist som gjort den. när jag sett klart filmen kom jag fram till att det måste vara en idiot som gjort den, en idiotisk tokfeminist kanske, men det finns väl bara idiotiska tokfeminister?

brudarna i filmen skulle vara snygga, men det är svårt att spela snygg om man, 1: är ful och 2: är dålig skådis. det blir lite segt också när någon av tjejerna skall ta sig ur en bil, då måste det vara slowmotion och inzoomning på fula silikonpattar, det tar fem minuter i stället för fem sekunder att ta sig ur en bil.

 

och alla har roliga och skithäftiga namn. hel, camero, trixie, kinki och deputy fuchs, som de kallade fucks. ett namn är coolt i alla fall.

 

hela filmen är så förutsägbar, att den är barare än de tuffa tjejernas magar.

 

den som gjort denna film förtjänar att bitch slapas en gång i sekunden, för evigt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Trixie

jag hoppas verkligena tt du tycker det fetmarkerade namnet är coolt! haha:D

2010-01-22 @ 17:50:13
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0