braindeadzombiefreaksfromhell


jag älskar att kunna lyssna på musik hela dagen på jobbet, fylla telefonen till bristningsgränsen och sedan bara åka runt och digga. det kan lätt bli lite pinsamt ibland om någon står bakom ryggen och försöker få kontakt mitt under refrängen när man mimar och spelar luftgitarr som bäst och sedan vänder sig om och hoppar till. men det är smällar man får ta.
det är annat än att lyssna på radio en hel dag och höra samma värdelösa låtar tjugo gånger om, massa reklam och trist dösnack. de försöker förslava hela mänskligheten till hjärndöda zombies och de lyckas ganska bra! efter en dag gillar man ju skiten. men redan nästa dag har man tröttnat.

jag har kommit på att somna tre och gå upp och jobba klockan fem är fan ingen bra kombo, därför går jag och marilyn och lägger oss nu, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0