vad tänker du på?


var i borlänge idag. då måste man äta på mc donalds. speciellt nu när de har el maco på menyn igen, det var på tiden! jag älskar el maco! men fattar inte varför de inte har den jämnt. den är ju lätt den godaste burgarn. hade big tasty som favorit ett tag. men dessa båda slår ju alla andra mc donalds burgarna med hästlängder. som i sin tur är godare än alla burger kings hamburgare, hatar folk som skall vara speciella och tycka att burger king är godast. max skall vi inte ens tala om.

på hemvägen var det en gammal bmw som toksladdade framför mig efter en rondell. jag tänkte fan vilken tönt, fast det var en grym sladd och göra den med flit så är man ganska duktig. men att häva den så är man ändå bättre. det visade sig att det var en gammal kärning som körde och jag tvivlar på att hon sladdade med flit. blev lite skakis efter det.

nu blir det bastu och öl, går det att basta utan öl? det är vedeldad bastu, hoppas jag inte bränner ned hela huset bara. vart skulle alla finngubbar bo då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0