nail you

 

killar med långa naglar, vad är grejen med det? tycker de själva att det är snyggt att springa runt och se ut som en varulv minus allt hår? grejen är att jag gillar långa naglar på tjejer. men det är ju samma sak med bröst, fint på tjejer mindre smickrande på de flesta killar.

 

det var en snubbe på förra jobbet som hade sjukt långa naglar. han kom och skulle visa en lapp eller något när jag såg dem första gången och jag höll på att börja skrika som en liten flicka. jag blev rädd, äcklad, förskräckt och spyfärdig.

 

jag undrar varför han har så långa naglar, det kan väl inte finnas folk som gillar eller går igång på det? okej, det finns folk för allt, men kom igen.

 

för han verkar ha skött om dem bra, alla var jämn långa (runt en centimeter och filade så de var lite vassa) och rena. det verkar vara med flit att han har dem, inte som med mig när man har glömt bort dem ett tag och de har vuxit sig lite för långa. De är för hårda, går aldrig av och den bästa nagelsaxen är borta.

 

det har hänt att efter försvinnandet att jag har lånat nagelsaxen när jag har varit på fest. inte helt uträknat och läskigt utan snarare att man står där och pissar i godan ro, tvättar händerna och så ligger den bara där och glänser för sig självt, öppen för förslag. några snabba klipp så är man ute i vimlet igen, ingen skada skedd. det kan ju till och med vara så att en eventuell olycka har blivit desarmerad, dem blir ju som små knivar. nu kommer jag troligtvis aldrig mer bli bjuden på fest, nu kommer jag och mina långa naglar få sitta ensamma hemma hela dagarna, det var det värt.

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha... Jag ÄLSKAR dina inlägg Fitte. Fyfan, skulle vilja ha din hjärna för en eller två dagar.

"det verkar vara med flit att han har dem"...

2010-01-16 @ 01:44:26
URL: http://sandraohstrom.blogg.se/
Postat av: Trixie

hahahha håller med sandra! Det här inlägget måste jag länka till från bloggen, INGEN får gå miste om att läsa detta! :D haha

2010-01-17 @ 12:49:18
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0