oh happy day


hur har jag kunnat missa detta guldkorn? i elva år har det funnits utan min vetskap, men för någon vecka sedan springer man på filmen med det töntigaste namnet,  jag var bara tvungen att "köpa" den! jag trodde för allt i världen inte att den skulle vara bra, men det visade sig vara allt det vackra i världen och lite till. som grädde på moset visar det sig att det finns sju säsonger och en film till. detta är krukan med guld vid slutet av regnbågen.

 

9,3 i betyg på imdb är fan inte dåligt, men väldigt välförtjänt. 9,3 är bättre än både entourage, californication och alla tjejserier. sug på den ni.

 

jag har tränat idag efter mycket sjukdom och lite fylla och jag skall träna imorgon, och ett nytt ufc är nedladdat, oh happy day!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0