payback is a bijatch


jag älskar att vinna, det spelar inte så stor roll vad det handlar om. känslan av att stå överst på prispallen när man vunnit och ta emot publikens jubel, det är obeskrivbart. man kan inte få nog av det. det blir ett beroende.

så jag tackar licky för den fina prestigefyllda förstaplatsen och laddar om för att kunna hålla alla konkurrenter på avstånd även 2010. vet inte om alkohol räknas som doping, men det skiter jag i. alx tog sig in på en meriterande tredje plats, men jag vann!! troligtvis för att jag är bäst.

håller som bäst på att tittar igenom lite gamla bilder, har jag tur så hittar jag en vinnarbild på fru licky som är bättre än den på mig. har svårt att tro det för jag är väldigt bildskön, men jag skall ge det ett försök.




Kommentarer
Postat av: Samuelelizabeth

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-06-04 @ 17:54:10
URL: http://samuelelizabeth.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0