you can sleep when you´re dead!

 


bland det värsta jag vet, är folk som sörplar.

hur svårt kan det vara att öka vinkeln på kaffekoppen med några grader, så att kaffet får rinna ner i strupen av sig själft, i stället för att suga upp det utan sugrör? eller vänta i 30 sekunder så det hinner kallna lite, är du så stressad, sörplarjävul? den som uppfinner ett sörplingsfritt-kaffe skall få ett pris av mig.

jag kan leva med detta när jag är i god fysisk och psykisk form. men är jag trött, hungrig eller värst, båda samtidigt. då får jag skylla mordet på psykisk ohälsa. priset får bli alla toksörplares läppar, som jag skurit av och gjort till ett vackert halsband, unisex givetvis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0