birdie birdie birdie


vad är det för äcklig fågel som skiter på mina nytvättade fönster (2 feb blev dem tvättade)? vill du att jag skall komma och skita på dina fönster, nej just det, du har ju inga fönster! du blev just ägd, fågelskrälle!

men hade du haft så hade du inte velat det, du får ju ta och börja tänka lite på konsekvenserna av ditt handlanda/skitande. många blir drabbade av det.

 

det lär ligga ganska mycket tankekraft bakom skitattacken också. det är ju inte bara att sätta sig ner och skit, sen hamnar det på fönstret.  du har ju både flugit och skitit samtidigt. det är mer än de flesta jag känner klarar av. du har räknat på vinklar och hastigheter för att lyckas. men jag skall hämnas,  så om det blir det sista jag gör. var så säker!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0