fitte möter


möte med en av mina läsare.

 

läsare med adhd och förmodligen damp – jag tycket det är kul att läsa din blogg, du skriver så roligt.

 

fitte – oj, smicker biter inte på mig, hihi. men vad sa du? säg det igen?

 

läsare med adhd och förmodligen damp – jag tycket det är kul att läsa din blogg, du skriver så roligt.

 

fitte – glöm bort vad jag sa, smicker biter visst på mig. fortsätt min gode man.

 

han klättrar upp på bordet. uteserveringsbordet är inte byggt för det. det säger knak och krak. han ligger i en stor vedhög med vätska och glassplitter överallt, men med ett leende på läpparna.

 

läsare med adhd och förmodligen damp – jag gillar vad jag läser, men du skriver ju så satans lååångt! det tar ju aldrig slut. jag kan koncentrera mig i 1 minut och 27 sekunder. när den tiden har gått, då vill jag bara klättra upp i nättaket på ett fotbollsmål. när jag kommer in på bloggen, då vill jag bara veta vad du har på dig. helst en bild bara. så jag kan säga till mig själv, nu vet jag, sen kan jag klicka mig därifrån jättefort, vidare ut i den ”vildawebben”, som någon klok person kallade internet.

 

han försöker göra flaring med ett halvfullt ölglas. han var duktig på själva snurrandet, men vi är blöta. som tur är var det öl.

 

fitte – perv, är det du som ringer mig sent om nätterna och väser fram ”vad har du på dig”. inget har jag på mig, jag sover naken, det borde du veta vid det här laget. varför är du så intresserad av vad jag har på mig? är det för att du inte skall sätta på dig samma kläder? har jag fula kläder kanske? jag hatar dig!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0