let the sunlight in


då var vi här igen då. efter ännu ett nattskift fyllt av pulverpetande, behagar solen att lysa upp min tillvaro. jag säger tack och god natt till min morgonsömn. ställer ni er igenkännande till uttrycket, ”efter regn kommer solsken” ?  jag har ändrat det från och med nu! hädanefter lyder uttrycket, ”efter nattskift kommer solsken”.  det känns som att enda sättet att slippa solen är att säga att, nu skall jag dra och bada.

men skit i det, nu skall jag se klart på the book of eli. jag har sett halva och det verkar vara en riktig kungfilm, skall ej misstas för kung fu-film. han är riktigt ”firm but fair” den där denzell w, "firm but fair"!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0