haka skall bli maka


träna, grilla och jobba. det är min dag idag. men allt känns så litet, om man sätter det i perspektiv till det stora härliga bröllopet. om du har missat det så får äntligen fru dalton (lucky luck) sin gyminstruktör.


bröllopsyra, det skall jag bedyra.
dem är ganska dyra, finns det inga vi kan hyra?
någon säger ohyra, inte som en myra
mer som att dem är obskyra, och att dem tror att dem skall få styra.
men jag såg deras kärlek pyra. jag fick samma känsla som när jag tagit en lyra.
så nu måste jag gå och dricka lite saltsyra, blandat med salpetersyra blir det kungsvatten.
nu är cirkeln sluten, och dem kommer ligga hela natten.


men lilla daniel, hur tänker du när du sätter på dig stora svarta fula glasögon. tror du att alla på stureplan kommer respektera dig nu? man kan inte ha en modefluga på sig på sitt bröllop. dessa bilder och filmer kommer finnas för evigt. folk kommer skratta åt dig om 5, 50 och 100 år.

men dem såg ju så glad ut, speciellt när angnes sjöng. jag har tagit på agnes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0