dryg, mat och sjukhusblogg


nu när alx har lagt sin matblogg på hyllan, då får fitte ta över stafettpinnen. idag har jag ätit på mc donken, en halv calzone och skagensmörgåstårta, från biggans givetvis. jag är fortfarande för sjuk för att träna, ångesten ligger i matkoma. om jag viskar detta utan att väcka ångesten ur matkoman så kan jag berätta, innan maten så vägde jag 79,4kg efter maten 81,2kg! tur att jag viskade va?
går det på något sätt att visa att man viskar när man skriver? SKRIKA VET JU ALLA, men viska?

skall fortsätta på det inslagna mat spåret, imorgon blir det thaimat. jag drar till stockholm med 07:15 tåget och alx har krejvat efter thai, så då får vi ta och styra det. sa jag förresten att jag fortfarande är krasslig? men bara på morgonen, sen går det över. kan det inte bara bryta ut riktigt och sedan gå över?

nej nu skall jag sluta dryga mig och gå och sova. måste ju upp vid sex. och sjuk är jag också, fast inte riktigt, men typ..

och ni snackar om att föda barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0