triss i lejon




jag klickade runt lite på aftonbladet.se. den röda tråden på sidan var "lejonlooken", jag vet inte om det bara är jag som tycker att dessa tjejer ser ut som lejon, men dem gör det.

det läskigaste är att man vänjer sig med fula och dumma saker. som en låt på radio man hatar, efter en veckas lyssnande på radio så nog fan nynnar man med till eländet. tänk om det blir samma med detta, fler och fler vänjer sig och börjar gilla lejonlooken. först på stureplan, sedan vidare till halv stora städer och sist om cirka ett år till avesta. ett land fyllt av lejon om ett år, läskigt. jag kommer inte våga gå hem själv från krogen längre då.

den första är jenna jameson fd porrstjärna, om hennes stod det att hon har förlorat tre foster. det är väl klart att en kille och ett lejon inte kan få barn. sunt förnuft kallas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0