gå och dö soljävul


jag lovade mig själv inför den här sommaren att inte klaga på solen om det skulle bli för varmt. men nu skall jag klaga, inte på att den värmer för mycket, jag skall klaga på att den lyser så satans mycket! skulle inte solen kunna vara lite förutseende och lägga upp sitt skinande lite mer jämnt över året? kanske kika fram någon gång på vinterhalvåret också. men nej då, nu skall det ta mig fan lysa dygnet runt, speciellt mycket på mitt sovrumsfönster när jag kommer hem efter ett slitigt nattskift. ja jag kan skriva slitigt, för du var inte där. nu skall jag gå och lägga mig och jag tycker att solen skulle gå och släcka sig. eller kanske spara sig till karnevalen. ursäkta för mitt onaturliga och överdrivna användande av kraftuttryck, men man blir som man umgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0