grattis till fitte ett år


oj, ett år har gått. ett år som bloggare. det kunde jag inte tro när jag tog mina första stapplande steg i bloggdjungeln. det har vart en lång och farofylld resa. ibland har jag känt att nu orkar jag inte med detta längre, men då som en skänk från ovan har läsarantalet ökat och blogglusten lika så.
det kändes inte som att jag hade mer än 20 inlägg inom mig på sin höjd när jag började skriva, nu sitter jag här 337 inlägg senare och ser ut över mitt livsverk. 0.92 inlägg per dag har jag sprutat ur mig. mycket skit lär erkännas, men det har funnits ett och annats guldkorn. en rolig sak är när folk kommer fram på krogen och berättar att de tycker bloggen är kul, det har vart människor som jag inte trodde läste den. speciellt förvånad har jag blivit när killar säger det. jag trodde inte att killar läste bloggar. sen är det nog folk som har sagt det på krogen men jag har glömt bort det. jag skyller inte på alkoholen, i'm just sayin'.

nu är det nytt år, nya tag och nya möjligheter.

 

alla vi här på fitte.blogg.se tackar alla läsare med ett hej hej hej. och ser fram emot ännu ett härligt år med fitte.

 

ps, presenter skickas till mattsbogatan och alla som läser denna blogg dagligen kommer leva tills dem är 150år, men vara pigga och fräscha som en 20åring . det är säkert, vågar du chansa?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör ju faktiskt andra saker än äter och pratar i mobilen. Skriver gör du. Jätte duktig! Super duktig är du!

2010-05-26 @ 00:47:55
Postat av: fitte

jag har märkt att bloggandet tar för mycket tid från mitt ätande, ska sluta blogga. jag vill också väga 87kg!

2010-05-26 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0