två filmer en dag

 

human centipede är en bra idé, men lite halvtaskigt genomförd. det är bra miljötänk att flera personer delar på samma mat. man slösar ju otroligt mycket naturresurser på att skita. men det var rätt usla skådisar, det var nog det jag mådde mest illa av. jag bara satt och väntade på att de skulle sy ihop munnen på tjejerna med varandras bakdelar, så det blir tyst någon gång. men vad kan man begära? tror ju inte att brad pitt och scarlett skulle göra en sådan här rulle, ha munnen upp i röven på någon annan i en halv film. men vad vet jag?

 

varför hamnar jag alltid bakom långskånkar på bio? okey, man kan inte rå för att man är lång, men att sjunka ner lite i sätet för att vara snäll, är det för mycket att begära? sen att kamma upp håret i spikes, det är bara elakt. nästa gång jag går på bio tänker jag ta med en följeslagare i form av en sax. men prince of percia var bra. bättre än jag trodde. kanske den nästa bästa "tv-spel blir film" filmen efter giganten mortal kombat.

 

efter bion käkade jag en kebabrulle, men jag kunde inte sluta tänka på human centipede. första gången när kinesen skulle skicka maten vidare/dela med sig av näringen, en kebabrulle hade ju vart perfekt att bara glida igenom allas kroppar.


Kommentarer
Postat av: Elin

Har bara sett trailern.. Tycker inte riktigt det verkar som någon höjdarfilm. Sitter även nu och äter kladdkaka medan jag läser det sista stycket på ditt inlägg.. MMM, eller nått!

2010-06-02 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0