killarna som inplementerade löpandebandprincipen på personrånet, kudos till dem!


 

 

20-lapparna bara fortsätter att växa till ett större och större problem. folk som ser dem kan inte låta bli att ta dem, är det det vackra porträttet på selma lagerlöf eller är det helt enkelt det stor värdet i"lappen" som gör det? ingen vet. det enda jag vet är att jag vill ha en och jag vill ha den nu!

 

fyra ungdomar, ett rån och tjugo kronor. säg att det tog två minuter att genomföra. då hinner man med 30 rån per timme. det blir 150 kronor per skalle och timme. på åtta timmar, en normal arbetsdag, då hinner dessa ungdomar dra in 1200 kronor. jag utgår ifrån att dem inte tänker skatta på dessa pengar. det är ingen dålig förtjänst. på en 40 timmars arbetsvecka med ledig helg, kommer dem råna 1200 personer och ha tjänat 6000 kronor. det blir 24lax i månaden, rakt ner i fickan. någon som vill byta branch?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Marcuserica

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 15:15:27
URL: http://marcuserica.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0