haka skall få smaka..

 

jag är en givmild person, jag älskar att kunna ge. att få unna andra roliga och härliga saker, på min bekostnad. nu senast skickade jag danne och vickan till kina.

 

de promenerade ensamma på muren, förutom fotografen då kanske? eller har de ställt upp kameran själva?

 

de bad reporten gå, vad gjorde dem då? dunkade danne på kronprinsessan med sin fina, blåa och rutiga blazer på sig? jag tror det. kolla vad glad han är, han vet vad som väntar bortom utsiktstornet. det är ett genuint och äkta leende, inte det vanliga "jag vill inte vara här flinet".

 

kul för reporten och fotografen att bara följa efter vickan och danne i kina. stekarna, tänk vad de missar på stureplan. de hoppades att få följa madde till new york och vart jätteglada när de skulle få ett kungligt uppdrag. haha, men de fick tråksyrran.

det är alltid kul när reportern har en nästan lika stor bild som dem han rapporterar om. kanske danne tog bilden på dem?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0