oldie but goodie


sådärja, nu var sista tecknet på att jag är gammal på plats. jag har börjat gilla naturen. det är bara gamlingar som gillar naturen. logiken är slående. men något som är nedslående är att när man bli gammal nog att uppskatta naturen, då är man för gammal för att orka ta sig ut i den. moment 22.

har ni sett life, det bbc producerade naturprogrammet som svt visar? på riktigt. är det så fint någonstans i världen? det är magiskt! hur tusan har dem lyckats filma hela spektaklet? det är helt galet!

något annat som är helt galet är att jag inte kan låta bli att titta på extrem fishing med robson green. jag hatar fiske. jag stör mig som fan på den skitjobbiga och överspelande robson. ändå kan jag inte låta bli att titta på det programmet. det har vunnit reklamkriget mot lyxfällan idag, jag tittade på lyxfällan, sen i reklamen zappade jag runt och fastnade för extrem fishing och böt inte tillbaka. det är stort. tror inte att det rår på 2 1/2 men och how i met your mother än, men vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0