tutandet kan börja


idag har jag gjort ett storkok chili con carne. 7 matlådor blev det till slut, men då var jag tvungen att klämma igen locken på alla burkarna. plus att vi var två som åt. mycket mat blev det.
tror inte jag kommer vara så omtyckt på jobbet den kommande veckan. chili con carne-mage är inte så populärt som det kan låta, på tal om att låta, det kommer tutas likt en trombon där nere.

jag köpte mig en juicepress också, men vad hjälpte det när jag skulle öppna burkarna med vita böner? inte mycket. men på tal om press, imorgon skall jag köra bänkpress. hundra pannor skall det träna med.
på tal om pannor, känner ni till att det finns virrpannor, hörnpannor och stekpannor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0