a walk


det är lustigt hur personlighetsförändrande en liten manick kan vara. jag brukar leva efter devisen, så lite som möjligt, så ofta som möjligt. nu söker jag anledningar för att få gå. sjukt!

jag gick till krylbo för att möta alx som kom med tåget. jag hade endast 10 000 steg. fick panik för att jag inte skulle komma upp i mina 16 000 steg jag hade igår. jag skulle bara hinna med en 40 minuters promenad. men tack sj, era förseningar gav mig ytterligare 40 viktiga gå minuter.

steg: 18183
km: 11,6
kalorier: 880
effektiv gå tid: 3h 5min
min/km: 15,51min


i'm going for a walk
and there's nothing you can do
'cuz I don't have to live like you
i'm going for a walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0