jag vrålar vafalls, medans jag gör tusen nålar omkring din hals


jag ramlade in på aftonbladets webb-tv-program toppbloggarna, inte för att jag var full, jag var nyfniken. jag måste bara säga att jag älskar det, helt fabulous alltså. det är så himla välgjort, fint och framförallt vackert. fint kan vi sammanfatta hela det hittillsa utlägget med. fint.

om jag får förklara det med ett ord, så är det fashionista tror jag. eller fashionistas. kan inte betsämma mig. jag har inte tid heller, jag måste titta vidare på detta underbara, roliga, klyftiga och klyftiga program.

annars kan jag nog säga läpp om det, eller läppar. ankläpp? nej då säger jag nog näbb. slåss med näbbar och klor. clawfinger, sångaren i clawfinger skall vara med på en låt mot barn som mobbas. mbma, mobbade barn med automatvapen. när jag sett klart hela serien skall jag ta ett automatvapen och åka till stockholm.

to be continued



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0