jag vill ha moore porrtidningar på jobbet..


en äldre arbetskamrat hittar en mooretidning på jobbet..


ä ak - vem är det som har med sig porrtidningar till jobbet?


fitte - jag vet inte, men det ligger en till där bort (slitz), då kan vi köra en klassisk grupprunk tillsammans. det skulle väl vara mysigt?


ä ak - va?


en yngre arbetskamrat fnissar. jag blir lite nervös, går den inte hem, eller hörde han inte? vi försöker igen..


fitte - det ligger en till där, då kan vi runka lite i grupp..


får ett litet skratt, det var skönt. sen går jag ut och jobbar lite. när jag kommer in får jag höra en historia om ett annat ställe han jobbat på. där hade två personer suttit och runkat lite tillsammans då städerskan kom in.
dikten blev överträffad än en gång av verkligheten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0